Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Kafetkarji.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). S spletno trgovino Kafetkarji.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje PC Agent d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »prodajalec«).
1. Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bodo kupcu vedno na voljo naslednje informacije:
- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti izdelkov,
- pogoji dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene, jasno in nedvoumno določene,
- možni načini plačila,
- časovna veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
2. Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Cene so predstavljene kot redne cene in spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika oziroma cene, ki jih oblikuje sam prodajalec.
3. Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu,
- s kreditnimi karticami (MasterCard, Visa),
- preko PayPal sistema.
4. Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
5. Naročila
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
6. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@kafetkarji.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
7. Garancija
Kavni aparati imajo 1 leto garancije. Garancija se uveljavlja z računom in garancijskim listom. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema izdelka, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z novim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
8. Dostava
Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
9. Varnost
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
10. Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
11. Komunikacija
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
12. Odgovornost
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
13. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kafetkarji.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.